سئو

علی رغم وجود  بعضی  از سوءتفاهم ها، موضوع سئو هنوز هم داغ هست- .در این میان استفاده از کلیدواژه ( keyword) نیز جایگاه خاصی در فرآیند های سئو دارد-.

موتورهای جستجو

چیزی که واقعا درست هست. این هست. که موتورهای جستجو توانایی های خویش را بهبود بخشیده اند و این بدین معنی هست. که به جای عبارت های خاص به دنبال  قسمتی از متن هستند-. الگوریتم موتورهای جستجو به خوبی می تواند تفاوت بین   ماشین   و وسایل نقلیه را تشخیص دهد-

کلیدواژه ها

استفاده بیش از حد از کلیدواژه ها در یک صفحه از سایت  ( که قبلا به عنوان تاکتیک سئو به کار می رفت) دیگر کارساز نخواهد بود-. اما کلیدواژه ها هنوز هم برای سئوی سایت زیاد با اهمیت هستند-.

یک پرس و جو در موتورهای جستجو همچون”  عالی ترین زمان سال برای کاشت.درخت افرا”خبری هست در حالیکه عبارتی همچون” عالی ترین مکان برای خرید درخت افرا” یک عبارت کاربردی هست-.

اهمیت بازاریابی محتوا و سئو

یک مهد کودک که اهمیت بازاریابی محتوا و سئو را به خوبی درک کرده هست. می تواند. محتوای خویش را برای دو نوع پرس و جو  در موتورهای جستجو بهینه سازی کند اما این پرس و جوها دو محتوای متفاوت خواهد بود-.  بعضی  از این کلیدواژه ها ممکن هست.دقیقا  همان چیزی نباشد .که برای مهدکودک کارساز و مفید هست-.

پژوهش کلیدواژه ها

به همین خاطر استفاده از پژوهش کلیدواژه ها زیاد ضروری هست-  پس وقتی که شما و تیمتان ایده های مرتبط با موضوع را مشخص کردید، محتوای خویش را برنامه ریزی نمودید و در مورد موضوعات تحقیق کردید،

زمان استفاده از یک ابزار مناسب برای پژوهش کلیدواژه  فرا می رسد-  شما می توانید با این ابزارها،بهترین عبارات و کلمه هارا پیدا کنید .که با علاقه و تمایل کاربران هماهنگ و سازگار هست- در ادامه با ۱۷ مورد از این ابزارها اشنا خواهید شد:.

۱-ابزار SEMrush:

تعداد چک های انجام شده در گوگل:۴۶۵۰۰

این ابزار، یک ابزار قدرتمند هست .که برای هر سایت عالی ترین کلیدواژه ها را در جستجوی طبیعی و پولی نشان می دهد-. این ابزار نیز  رتبه بندی طبیعی، تغییرات رتبه بندی و  ر.وند کلید واژه ها را نیز در اختیار اشخاص قرار می دهد-.

۲-ابزار Google Keyword Planner:

تعداد چک ها و نظرات  در گوگل:۲۹۸۰۰

شما می توانید آدرس یا  لیست کوچکی از کلیدواژه ها را  وارد کنید و بعد هزاران پیشنهاد برای عبارات و کلمه هامرتبط دریافت کنید .- نیز این ابزار حجم جستجوی ماهانه و سطح رقابت جستجوی پولی برای هر واژه را در اختیار اشخاص قرار می دهد-.

تعداد چک ها در گوگل:۱۹۲۰۰

این ابزار بیش از ۲۰۰۰پیشنهاد مرتبط برای هر کلید واژه فراهم می کند- نیز داده های رقابتی نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد . تا نتایج را باریک تر نماید-.

بررسی نمونه: این ابزار یک ابزار قدرتمند برای پژوهش و تحقیق در مورد کلیدواژه هاست. که به شما اجازه می دهد  در چند دقیقه عالی ترین کلمه

۴- ابزار Soovle:

تعداد چک ها در گوگل:۱۱۲۰۰

هر نوع کلیدواژه یا عبارتی را که دوست دارید. تایپ کنید و  واژه های زیادتر جستجو شده .در گوگل، ویکی پدیا، یوتیوب، بینگ، یاهو و آمازون را م

۵- ابزار SpyFu:
تعداد چک ها در گوگل:۷۸۷۰

می توانید در این ابزار به دنبال هر دامنه ای باشید و مکان آن را در گوگل مشاهده کنید-.  نیز قادر خواهید بود. کلمه هاکلیدی خریداری شده در adwords ، رتبه بندی ترافیک طبیعی و انواع متفاوت تبلیغات را در ۹ سال قدیم مشاهده کنید-.  نیز می توانید. اطلاعات تماس برای دامنه ها، متون تبلیغاتی موفق در adwords  و کلیدواژه های منفی را پیدا کنید-.

بررسی و نظر نمونه: این یک ابزار ساده و اسان هست که به شما اجازه می دهد کلیدواژه هایی که رقبایتان هدف قرار داده اند. را به دست آورید-می توانید به سادگی نام یا دامنه رقیب خویش را تایپ کنید و  کل کلیدواژه های استفاده شده را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button