سئو

adboon-32

تبلیغات

علی رغم وجود  بعضی  از سوءتفاهم ها، موضوع سئو هنوز هم داغ هست- .در این میان استفاده از کلیدواژه ( keyword) نیز جایگاه خاصی در فرآیند های سئو دارد-.

موتورهای جستجو

چیزی که واقعا درست هست. این هست. که موتورهای جستجو توانایی های خویش را بهبود بخشیده اند و این بدین معنی هست. که به جای عبارت های خاص به دنبال  قسمتی از متن هستند-. الگوریتم موتورهای جستجو به خوبی می تواند تفاوت بین   ماشین   و وسایل نقلیه را تشخیص دهد-

کلیدواژه ها

استفاده بیش از حد از کلیدواژه ها در یک صفحه از سایت  ( که قبلا به عنوان تاکتیک سئو به کار می رفت) دیگر کارساز نخواهد بود-. اما کلیدواژه ها هنوز هم برای سئوی سایت زیاد با اهمیت هستند-.

یک پرس و جو در موتورهای جستجو همچون”  عالی ترین زمان سال برای کاشت.درخت افرا”خبری هست در حالیکه عبارتی همچون” عالی ترین مکان برای خرید درخت افرا” یک عبارت کاربردی هست-.

اهمیت بازاریابی محتوا و سئو

یک مهد کودک که اهمیت بازاریابی محتوا و سئو را به خوبی درک کرده هست. می تواند. محتوای خویش را برای دو نوع پرس و جو  در موتورهای جستجو بهینه سازی کند اما این پرس و جوها دو محتوای متفاوت خواهد بود-.  بعضی  از این کلیدواژه ها ممکن هست.دقیقا  همان چیزی نباشد .که برای مهدکودک کارساز و مفید هست-.

پژوهش کلیدواژه ها

به همین خاطر استفاده از پژوهش کلیدواژه ها زیاد ضروری هست-  پس وقتی که شما و تیمتان ایده های مرتبط با موضوع را مشخص کردید، محتوای خویش را برنامه ریزی نمودید و در مورد موضوعات تحقیق کردید،

زمان استفاده از یک ابزار مناسب برای پژوهش کلیدواژه  فرا می رسد-  شما می توانید با این ابزارها،بهترین عبارات و کلمه هارا پیدا کنید .که با علاقه و تمایل کاربران هماهنگ و سازگار هست- در ادامه با ۱۷ مورد از این ابزارها اشنا خواهید شد:.

۱-ابزار SEMrush:

تعداد چک های انجام شده در گوگل:۴۶۵۰۰

این ابزار، یک ابزار قدرتمند هست .که برای هر سایت عالی ترین کلیدواژه ها را در جستجوی طبیعی و پولی نشان می دهد-. این ابزار نیز  رتبه بندی طبیعی، تغییرات رتبه بندی و  ر.وند کلید واژه ها را نیز در اختیار اشخاص قرار می دهد-.

۲-ابزار Google Keyword Planner:

تعداد چک ها و نظرات  در گوگل:۲۹۸۰۰

شما می توانید آدرس یا  لیست کوچکی از کلیدواژه ها را  وارد کنید و بعد هزاران پیشنهاد برای عبارات و کلمه هامرتبط دریافت کنید .- نیز این ابزار حجم جستجوی ماهانه و سطح رقابت جستجوی پولی برای هر واژه را در اختیار اشخاص قرار می دهد-.

تعداد چک ها در گوگل:۱۹۲۰۰

این ابزار بیش از ۲۰۰۰پیشنهاد مرتبط برای هر کلید واژه فراهم می کند- نیز داده های رقابتی نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد . تا نتایج را باریک تر نماید-.

بررسی نمونه: این ابزار یک ابزار قدرتمند برای پژوهش و تحقیق در مورد کلیدواژه هاست. که به شما اجازه می دهد  در چند دقیقه عالی ترین کلمه

۴- ابزار Soovle:

تعداد چک ها در گوگل:۱۱۲۰۰

هر نوع کلیدواژه یا عبارتی را که دوست دارید. تایپ کنید و  واژه های زیادتر جستجو شده .در گوگل، ویکی پدیا، یوتیوب، بینگ، یاهو و آمازون را م

۵- ابزار SpyFu:

تعداد چک ها در گوگل:۷۸۷۰

می توانید در این ابزار به دنبال هر دامنه ای باشید و مکان آن را در گوگل مشاهده کنید-.  نیز قادر خواهید بود. کلمه هاکلیدی خریداری شده در adwords ، رتبه بندی ترافیک طبیعی و انواع متفاوت تبلیغات را در ۹ سال قدیم مشاهده کنید-.  نیز می توانید. اطلاعات تماس برای دامنه ها، متون تبلیغاتی موفق در adwords  و کلیدواژه های منفی را پیدا کنید-.

بررسی و نظر نمونه: این یک ابزار ساده و اسان هست که به شما اجازه می دهد کلیدواژه هایی که رقبایتان هدف قرار داده اند. را به دست آورید-می توانید به سادگی نام یا دامنه رقیب خویش را تایپ کنید و  کل کلیدواژه های استفاده شده را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست