کلمه هاکلیدی

adboon-52

تبلیغات

کلمه هاکلیدی که انتخاب میکنید برای موفقیت تبلیغات شما زیاد مهم هستند

مشتریان تبلیغاتی شما، آگهی های شما را نخواهند دید مگر اینکه از کلمه هاکلیدی مناسبی استفاده کنید

مشتریان چطور جستجو می کنند ؟

زمانی که یک کاربر جستجو می کند، .دوست دارد. که نتایج مورد نظر خویش را به راحتی و به سرعت مشاهده کنند، کلمه هاکلیدی که استفاده میکنید .باید زیاد نزدیک به محتوای تبلیغات و آگهی شما و نیز صفحه شما باشد چرا که این کار امتیاز تبلیغ شما را بالا می برد .و موجب کاهش هزینه کلیک ها می گردد، خبر خوب این هست. که شما با استفاده از قابلیت تبلیغات گوگل می توانید. این کار را به راحتی انجام دهید- زیرا عباراتی که کاربران جستجو کرده اند. را نیز در قسمت search terms به شما نشان می دهد.

سه مرحله برای ایجاد Keyword های مناسب وجود دارد

اول: تمامی محصولات مورد نطر فروشگاه خویش را جمع آوری کنید-. سعی کنید. محصولات خویش را از تمام  علامت تجاری ها جمع آوری کنید، این کار متنوع بودن سایت شما را نشان می دهد. خویش را به جای متقاضی بگذارید و لیستی از محصولات و عبارات را بر اساس  .علامت تجاری یا دسته بندی موضوعی خاص مدنظرتان تهیه کنید.اما عالی ترین روش برای یافتن کلید واژه های مرتبط با کسب و کار شما، استفاده از keyword planner خویش گوگل ادز هست. ابزاری که با استفاده از دیتاهای خویش گوگل دید خوبی به شما می دهد. پیشنهادات جدید به شما می دهد و برآورد جستجوی ماهانه هر کلید واژه را هم به شما نشان می دهد-.

محصولات

دوم: این کار را برای تمام محصولات خویش انجام دهید، .حال هر کدام از این لیست محصولاتی که دارید. یک  تیم  آگهی مستقل یا Ad group با تبلیغی خاص است، .هر کمپین در ادز از  چند اد گروپ و هر ادگروپ هم از مجموعه ای از تبلیغات و کلمه هاکلیدی تشکلی شده هست.در نهایت هرگونه کلیدواژه که غیر مرتبط با اهداف شما میباشد را پاک کنید-.

بهترین انتخاب برای تعداد کلمه هاکلیدی، عبارات ۲ تا ۳ کلمه ای هست .زیرا تمایل مردم به جستجوی عبارات یا کلمه هاچند  قسمتی زیادتر از یک یا دو  قسمتی هست-.

کلمه هاکلیدی منفی

سوم: از کلمه هاکلیدی منفی برای اصلاح اهداف خویش استفاده کنید. این کار در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد .که نمی خواهید تبلیغات شما نمایش داده گردد، اگر از کلمه هاکلیدی منفی استفاده کنید می توانید. از نمایش تبلیغات در مواقعی که نمی خواهید نمایش داده شوند، .جلوگیری کنید-. در این صورت هنگامی که کاربری برای یکی از محصولات جستجو کند، فقط تبلیغات مرتبط با جستجو، نمایش داده می شوند-

بهبود کلمه هاکلیدی، تغییرات بزرگی را ایجاد می کند-. بهبود شامل حذف واژه ها و عبارات بی هدف و خارج از موضوع کمپین شما و افزودن کلمه هاجدیدی هست. که شما آن ها را در نظر نگرفته بودید اما مردم آنها را جستجو می کنند-.

در انتخاب کلمه هاکلیدی، سفر متقاضی را جدی بگیرید

این نکته را هم در نظر بگیرید که متقاضی ممکن هست. کلمه هامختلفی را جستجو کن. تا نهایتا تبدیل به متقاضی گردد-. در حقیقت کاربر تا بخواهد از بین انبوه گزینه های موجود به محصول یا سرویس شما برسد و متقاضی شما بشود روش طولانی ای را ممکن هست. طول کند و از تاچ پوینت های متعددی بگذرد .که شما باید در آنها حضور داشته باشید- حضور در این نقاط تماس هم ممکن نیست. مگر از روش شناخت کلمه هاکلیدی که آنها جستجو می کنند-. پس به روز رسانی لیست کلمه هاکلیدی با سفر متقاضی را در دستور کار قرار دهید و به طور مستمر این کار را انجام دهید-.

با رعایت این اصول مطمئن باشید که تبلیغات در گوگل برای شما موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست