-تبلیغات محیطی

از بیلبورد اتوبان ها گرفته تا دیوار نوشته ها و حتی تراکت ها،  قسمتی از ظرفیت های تبلیغاتی و بازاریابی در عرصه صنایع تولیدی و خدماتی هست- هر اندازه، تبلیغات، با فکر، با استراتژی، خلاق، نواور و هیجان انگیز باشد، تاثیر زیادی روی جامعه مخاطبان هدف گذاشته و اثر قسمتی تبلیغات را زیادتر کردن می دهد-

تبلیغات محیطی بر خلاف تبلیغات در فضای مجازی،

صرفا چشمی هست و محتوای زیادی ندارد- طراحی تبلیغلات محیطی با تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ها، تفاوت محتوایی و شکلی زیادی دارد که طراحان به این موضوع اشراف دارند- در تبلیغات محیطی، ببینده ظرف چند ثانیه باید نام و  علامت تجاری و شعار و هدف تبلیغ را درک کند- باید تاثیرگذاری کار گرافیست ها را در تبلیغات محیطی ستود و دست کم نگرفت- تصویری که در عکس شاخص این گفتار مشاهده میکنید، طرح بیلبورد خلاقانه موسسه ملی مبارزه با خشونت خانوادگی در آمریکا را به نمایش گذاشته هست-

 

خلاقانه و مینیمال باشگاه Walkin fitness studio کاری از آژانس تبلیغاتی لمونت هندوستان

شما در این تبلیغ خلاقانه، زیبا و ساده، تنها با هنر خط و گرافیک، درک زیبا و جذابی از تبلیغ یک باشگاه بدنسازی دارید و سفیدی زمینه و خلوتی طرح، دلیل می بشود که شما آرامش بصری داشته و راحت فکر کنید- اشکال، به اندازه کافی، قدرت پیام رسانی خوبی دارند-

کمپین دیجیتال

چشیدن طعم آرامش در زندگی با نوشیدن یک فنجان چای لیپتون! ” کمپین دیجیتال جدید چای لیپتون کاری از Evolve Studio مصر

لیپتون همیشه سعی کرده هست که در تبلیغات، حس کاریزماتیک آرامش و همراهی با طبیعت را به ذهن مخاطبان منتقل کند- همراهی یوگا و چای سبز لیپتون را در این طرح زیبای استودیو EVOLVE مصر شاهد هستیم-

 

” صفر تا صد در ۴ ثانیه! ” تبلیغ جدید فورد موستانگ ۲۰۱۹ کاری از آژانس تبلیغاتی LCT برزیل

از طراحی آگهی

غول خودروسازی آمریکا یعنی FORD این پیام مهم برداشت می بشود که برای تبلیغ یک   ماشین   لوکس و قوی و گران قیمت و پر قدرت و خوش فرم و خوش ساخت، نیاز نیست حتما شکل   ماشین   را نمایش دهیم- خلاقیت در عکاسی و گرافیک، غوغا آفرین و ارزش آفرین هست که نمونه اش را در کار زییای موسسه ال سی تی برزیل شاهد هستید-

 

کمپین محیطی اسنپ تریپ

آیا به نظر شما این ترکیب برای معرفی یک اپ روی بیلبورد اتوبان، جذاب است؟ عناصر خلاقیت بصری در آن رعایت شده است؟

 

تبلیغ استیل البرز

آیا بارکد، می تواند نشان دهنده هیجان آفرینی برای بیننده به منظور خرید سینک ظرفشویی باشد؟ سادگی طرح، جذاب هست اما عناصر خلاقیت بصری و به کار بردن نشانه ها در جذب نظر بیننده به منظور انتقال پیام، به خوبی رعایت نشده هست-

 

کاری از آژانس تبلیغاتی ۷۲andSunny نیویورک

با کمک رسان کوچک گوگل از تابستان خویش حداکثر استفاده را ببرید! تبلیغات محیطی گوگل در نیویورک، پایتخت اقتصادی آمریکا را در عکس بالا مشاهده میکنید- گوگل، غول جست و جوی اینترنت که کارش را از گاراژ یک خانه در دهه نود قرن بیستم میلادی آغاز بشود و اکنون صدها میلیارد دلار ارزش بازاری دارد، از روز اول، متعهد به خلاقیت و نوآوری بود و واین موضوع را امروزه در تبلیغات محیطی گوگل هم    میشود    شاهد بود-

 

کاری از آژانس تبلیغاتی TBWA فرانسه

مسیر مناسب را انتخاب کنید! تبلیغات جدید مک دونالدز برای نشان دادن مسیر نزدیک ترین شعبه- جذابیت خوبی دارد و برای نمایش روی نقشه، از المان های خوبی استفاده کرده هست.

آژانس تبلیغاتی

کاری از آژانس تبلیغاتی Propeg برزیل

تبلیغ محیطی خلاقانه شرکت Philco در شهر ریو دو ژانیرو را شاهد هستیم- -از این الگوها برای طراحی تبلیغات محیطی در مقیاس و بزرگ و نصب روی ساختمان های بلند مرتبه در تهران و سایر مراکز استان ها به خوبی    میشود    استفاده بشود که تاثیرگذاری زیادی روی ذهن     مشتری     و بیننده دارد-

تبلیغ برگر کینگ!

برای رسیدن به برگر کینگ لازم نیست خودتان را به دردسر بیاندازید! برگر کینگ مسئولیت تحویل غذای شما را به عهده می گیرد- در این عکس، شاهد تبلیغات خلاقانه برگر کینگ با هدف معرفی سرویس دلیوری این فست فود معروف هستیم که رقیب جدی مک دونالدز  هست-

آژانس تبلیغاتی

کارى از آژانس تبلیغاتى TBWA مالتا

با نرم افزار جدید مک دونالدز کامل شارژ شوید! ” سه گانه جدید مک دونالدز به منظور اطلاع رسانى براى نصب نرم افزار جدید- شرکت های فست فود، پاتوقی برای گپ و گفت اشخاص در طول روز به منظور شارژ گوشی تماس همراه، استفاده از اینترنت رایگان مغازه و خرید غذای ارزان هستند و جای تعجب نیست که مک دونالد، با تلفیق غذا و گوشی و شارژ، این پیام را به     مشتری     منتقل می کند-

مک دونالد و برگر کینگ، دو رقیب جدی در عرصه تولید و فروش فست فود هستند و نبرد این دو غول فست فود جهان را    میشود    در طراحی تبلیغات محیطی نیز شاهد بود- نمونه اش را در زیر نگاه کنید-

آژانس تبلیغاتی

کاری از آژانس تبلیغاتی TBWA بلژیک

خلاقیت فوق العاده در طراحی تبلیغات محیطی را نگاه کنید

– جنگ تبلیغاتی مک دونالدز در کنار یکی از شعب برگرکینگ در بروکسل بلژیک-
آژانس تبلیغاتی

کاری از آژانس تبلیغاتی VMLY&R برزیل

یک خودکار در وسط یک نقشه، چه پیامی را به شما انتقال می کند؟  با خودکار بیک ۲/۵ کیلومتر بنویسید!

برای ارتقا دانش و توانمندی خویش در طراحی تبلیغات محیطی جذاب، خلاق و تاثیرگذار، باید زیاد مطالعه گردد- روانشناسی رنگ را به خوبی درک بشود و ارزش ساده گرایی در طراحی اثربخش را فراموش نشود- گرافیست های حرفه ای، زیاد می خوانند و زیاد می بینند- آشنایی با اصول بازاریابی و مدیریت خلاقیت را باید در نظر داشت-

خوب دیدن، یک هنر هست و این هنر، با مهارت، بدست می آید- برای این که طراح محیطی خوبی باشید، باید کار بزرگان را مشاهده و آموزش ببینید- نقد شوید تا نوع نگرش شما به پیرامون، متفاوت بشود و آن را بتوان در طرح شما، مشاهده و احساس گردد- مطالعه کتابهای طراحی تبلیغات محیطی و تکنیک های مدرن طراحی تبلیغات محیطی جهان را به علاقمندان توصیه می کنیم- لینک این گفتار را در کانال هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به اشتراک بگذارید-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button