طراحی سایت تبلیغاتی و دنیای مدرن امروز

امروزه صنعت تبلیغات دانش رو به رشد و گسترده‌ای هست که بسیاری از کشورها هزینه‌های هنگفتی را به آن اختصاص می‌دهند- در کشور ما، همچنان نگاه کهنه بر تبلیغات حاکم هست- تبلیغات بعنوان یک فرایند ارتباطی دارای ساز و کارهایی هست و برای انتقال پیام‌های تجاری، خدماتی و یا غیرتجاری سنجیده، هدفمند وگاه تعمدی بکار می رود- با این مفهوم تبلیغات با هدف تغییر نگرش، ایجاد اعتمادسازی و ترغیب مخاطبان به خرید یا استفاده از سرویس به کار می‌رود-

تبلیغات

به سبب هدفمندی به انواع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و تفریحی و هنری تقسیم می‌شود- همیشه تبلیغات در تمامی شرایط، قسمت اساسی از فرآیند تولید و فروش محصولات بشمار می رود- در حقیقت بدون استفاده از تبلیغات محصولات و یا سرویس شما ناشناخته باقی مانده و یا به سختی شناخته می بشود و دیگر شما نباید امید چندانی به فروش موثر آن داشته باشید و یا انتظار داشته باشید که از این طریق سود بالایی را کسب کنید – در همه زمینه های فوق طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به کارکرد و محتوای خویش می تواند پیاده سازی گردد-

قسمتی از طراحی سایت تبلیغات

می تواند به طور انتشار  مقاله ها یعلمی در این حوزه گسترش یابد- این موضوع به شما کمک می بشود بهینه سازی مناسب تری در گوگل و موتورهای جست و جوی دیگر داشته باشید- انتشار این  مقاله ها یمانند این هست که شما یک سایت علمی را در درون سایت اصلی خویش طراحی کرده باشید-

طراحی سایت تبلیغاتی

در  تیم  های مشاغل و صنعتی از نکته : خودرو، تاسیسات، لوازم الکترونیکی و صوتی و تصویری، املاک، شرکت های خدماتی، بازار کار و استخدام، تولید و پراکندن مواد غذایی، آموزشگاه ها و — استفاده بیشتری دارد-

ابزارهای تبلیغاتی و متد های نوین

تبلیغ

یکی از مکانیسم های ارتباطی بوده و هر فر یا شرکتی و سازمانی می‌خواهد فعالیت های خویش را تبلیغ  کند و در بازار رقابت بگوید: من هم هستم-

برای شناساندن خود، تولیدات و سرویس ابزارهای متفاوتی وجود دارد از نکته : تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها، تابلوها، لایت باکس ها و …، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای، تبلیغات چاپی مانند تراکت، بروشور، کاتالوگ و …، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات از طریق هدایای تبلیغات-

استفاده از هر کدام از متد هاش تبلیغاتی

فوق شرایط خویش را دارند و گاه معایبی نیز دارند بطورنمونه : تبلیغات در شبکه های تلویزیونی هزینه های زیادی را برای تبلیغ دهنده به همراه دارد و یا تبلیغات چاپی و مطبوعاتی بصورت مقطعی بود و ماندگاری زیادی ندارند-

ولی طراحی سایت تبلیغاتی

که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری مادام العمر، هزینه زیاد ناچیز، دسترسی عموم مردم به آن، بدون محدودیت وقتی و مکانی و …

طراحی برندسازی، تبلیغات و طراحی سایت آگهی و نیازمندی

برند، مجموعه ‌ای از علایق، نگرش‌ها و تجربه‌ها از روند شکل گیری یک محصول یا سرویس هست- هر برندی برگرفته از پیشینه ای هست و مردم نسبت به آن ذهنیتی داشته و واکنش نشان می‌دهند-

تصویر  علامت تجاری از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک گرافیک و تبلیغات ساخته می گردد- تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای  علامت تجاری در ذهن وی میباشد- کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می بشود تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاها با اغراق بیان کند-

همه ابزارها، سبک ها و روش های تبلیغاتی

در ایجاد و شکل گیری  علامت تجاری موثرند ولی موثرتر از همه آنها، طراحی سایت آگهی و تبلیغاتی میباشد که بعنوان تکتیک عصر ارتباطاتی امروز در پروش باورهای عمومی نسبت به محصول، بیان حقایق و برشمردن و معرفی ویژگی های محصولات تولیدی یک شرکت یا سرویس آنها به برای عدم محدودیت مکانی و زمانی، داشتن فرصت و فضای زیاد،     مشتری     پذیری اقشار متفاوت و دلایل بیشمار دیگر نقش راهبردی دارد-

سبک های تبلیغات و طراحی سایت تبلیغاتی

صنعت تبلیغات از روش ها و سبک های متفاوتی برای پیشبرد اهداف کمک می گیرد از جمله: تبلیغات کلاسیک، تبلیغات چریکی، تبلیغات نامحسوس، تبلیغات ویروسی، تبلیغات شفاهی، تبلیغات اینترنتی و آنلاین که طراحی وب سایت های تبلیغاتی در زُمره تبلیغات آنلاین محسوب می شوند-

مدل ها و روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نیز بسان دیگر متدهای تبلیغاتی دارای مدل های متفاوت و متفاوتی هست از نکته :

  • تبلیغات کلیکی

اکثر موتورهای جستجو سرویسی به وب سایت ها برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به نام “تبلیغات کلیکی” ارایه می دهند- تبلیغ کنندگان، تبلیغات مختصر خویش را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بر اساس کلمه هاکلیدی خاص قرار می دهند- هر چند بابت قرار گرفتن این تبلیغات، هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما موتورهای جستجو بعنوان هزینه تبلیغات وب سایت در مقابل هر کلیک بر روی تبلیغات شما، مبلغی دریافت می نمایند- از همین رو نام این سرویس “تبلیغات کلیکی” اطلاق می گردد-

این متد تبلیغات چطور عمل می کند؟

وقتی کاربری در موتور جستجو دنبال عبارت یا اصطلاح یا سوالی می گردد، مانند: “مکمل های بدنسازی چیست؟” اگر کلمه مورد نظر در سوالات مطرح شده، مشابه کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی موجود در وب سایت شما بود، تبلیغات شما ظاهر خواهد شد- درخواست تبلیغات خویش را برای رسیدگی باید عنوان نموده تا اعمال بشود و پس از آن تعرفه تبلیغات به ازای هر کلیک توسط موتورهای جستجو برای شما ارسال خواهد شد-

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه اشخاص را معطوف نکرد

و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید گردد- اگر از این متد به درستی استفاده بشود نتایج آن برای وب سایت شما می تواند زیاد مفید باشد-

 

  • تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

از قدیمی ترین سبک های تبلیغات اینترنتی هست- روش زیاد هدفمندی بوده و درصورتیکه برای بانک ایمیل مخاطبان خویش ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آنرا خواهید دید-

  • تبلیغات بنری در وبسایت ها

پُر کاربردترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند- استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر زیادتر کردن تأثیر این شكل از تبلیغات، تحول چشمگیری در این نوع تبلیغ ایجاد كرده هست- تبلیغات بنری نقش بسزایی در زیادتر کردن قابلیت‌های علائم تجاری و معرفی سرویس و محصولات دارند- تبلیغات بنری سه دسته اند : بنر ثابت، بنر پویا (انیمیشنی)، بنر تعاملی- توصیه بر این هست که از بنر فلش استفاده نشود زیرا ممکن هست بعضی از کاربرها نتوانند از این بنرها استفاده نمایند و در عوض از عکس متحرک استفاده گردد-

  • تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یکی از عالی ترین متد های تبلیغات اینترنتی هست- هزینه پایین و زیادتر کردن یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمه هاکلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این متد هست-

  • تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری محسوب می گردد- یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می بشود که  و در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین متد های تبلیغات اینترنتی هست-

  • تبلیغات از طریق سئو

قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل به سادگی میسر نیست- در صورتیکه طراحی سایت بر اساس اصول و تکنیک های سئو اجرا و برنامه نویسی گردد، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل وجود دارد- سئو و  بهینه سازی سایت در شرکت پیام آوا به دنبال پروسه سایت به شما عرضه می گردد-

  • سیستم تبلیغات ” پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی هست که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های متفاوت سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند- اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد- احتمالابارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که  زیادتر اوقات  کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند-

  • ویدئو آنلاین

کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه با قرار گیری و نمایش در وب سایت های ویدئو آنلاین مثل آپارات  یکی از جدیدترین و جذاب ترین روش های تبلیغ اینترنتی میباشد که می تواند تاثیرگذاری چشمگیری داشته باشد-

  • همکاری در فروش

این سیستم توسط فروشگاه های اینترنتی بویژه فروشگاه هایی که محصولات دانلودی مانند نرم افزار، فروش فایل و غیره می فروشند استفاده می گردد-

تحلیل ترافیک سایت و ساخت سایت تبلیغات

آمار و تعداد بینندگان در طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی حرف نخست را می زند چرا که بدون وجود تعداد زیاد بازدیدکنندگان سایت تبلیغاتی هیچ کارآیی نخواهد داشت- وب سایت های تبلیغاتی که دارای حجم بالایی از آگهی می باشند نشانگر آنست که دارای ببینده بیشتری بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند- از اینرو تحلیل مقدار بازدیدکنندگان و ترافیک سایت و تحلیل مقدار برقراری ارتباط کاربران به وب سایت آگهی در طراحی وب سایت تبلیغاتی زیاد مهم هست-

در صوذت تحليل درست از ترافيک صفحات وب سايت خویش بطور یقین متوجه نیازها و خواسته های مخاطبان خواهید شد و در نتیجه رویکرد مدیریتی مناسبی اتخاذ خواهید نمود-

در تحليل آماري وب سایت تبلیغاتی  موردها زیر چک می گردد:

۱-  شناسايي علاقمندی های کاربران در سايت-

۲- شناسايي روش ها و محتواهایی که بهتر جواب داده اند-

۴- شناسايي محبوب ترین و پُر بازدیدترین  قسمت هاي وب سايت-

۵- آگاهي از متد هاي اتصال به سايت و نرم افزارهاي استفاده شده کاربران براي ورود و مشاهده سايت-

۶- وب سایت از چه کشورهايي بازدید داشته است؟

۷- کدام صفحات سايت بيشتر مورد بازديد قرار گرفته است؟

۸- چه ساعاتی در طول شبانه روز بيشترين مراجعه به سايت وجود داشته است؟

۹- بطور روزانه، ماهانه و سالانه چند دفعه سايت مورد بازديد قرار گرفته است؟

طراحی سایت فروشگاهی

خرید و فروش اینترنتی و یا ارایه سرویس اینترنتی دارای مزایای متعددی هم برای خریداران و نیز فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و سرویس دارد-

فواید طراحی سایت فروشگاهی برای فروشندگان عبارتند از:

1-         صرفه جویی و یا حذف هزینه هایی مانند اجاره مغازه، منشی ، تلفن، آب ، گاز و برق و …

2-         فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما را بهتر و پُر رنگ تر نشان می دهد- زیرا با روش اندازی کسب و کار اینترنتی برای حرفه و پیشه خود، کاربران زیادی را که در عرصه اینترنت فعال هستند بسوی خویش جذب نموده و آنها با دیدین وب سایت شما خواهند فهمید کسب و کار شما حرفه ای و جدی هست-

3-         فروشندگان در وب سایت فروشگاهی با درج مشخصات و ویژگی هر کدام از کالاها و نیز قیمت آنها دیگر از دادن توضیحات شفاهی که در متد سنتی خرید و فروش صورت می گیرد و نیز از سر و کله زدن با متقاضی رهایی می یابند-

4-         یک فروشگاه سنتی به منطقه زیاد محدودی سرویس می دهد اما خرید و ارسال درخواست از یک فروشگاه آنلاین به دورترین نقاط کشور و (در صورت فروش با کارت های اعتباری بین المللی) به تمام نقاط دنیا امکانپذیر هست- توسعه فروش محصولات و سرویس فراتر از شهر و کشور بواسطه طراحی سایت فروشگاهی تامین می گردد-

5-         طراحی سایت فروشگاهی آنلاین در راستای حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم تولیدکننده با خریدار و مصرف کننده زیاد کارآمد هست-

6-         فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان بوده و محدودیت ساعت کاری را ندارد-

گرایش به طراحی سایت فروشگاهی

گرایش مشتریان آنلاین نسبت به خریدهای تحت وب و تبدیل شدن پول سنتی به پول دیجیتال منجر به انقلاب بزرگی در عرصه تجارت جهانی شده هست-  تجارت بین الملل در دهکده جهانی که هر روز نیز بر حچم این مبادلات افزوده می بشود مهمترین دلیلی هست که اشخاص بیشتری را به سمت ورود به چنین بازاری ترقیب می کند- شرکت های بزرگی مانند آمازون و یا ایبی از بزرگترین بازیگران این صنعت در دنیا به حساب می آیند و  و رقبای دیگری نیز در بازارهای شرق آسیا در حال شکل گیری هستند- در کشور ما نیز بزرگترین و معروفترین این وبسایت ها دیجیکالا هست که امروز رقبای سرسختی برای این  علامت تجاری نیز در بازار ایران در حال شکل گیری هست-

خریدهای اینترنتی

بسیاری از اشخاص بدلیل شرایط زندگی، کمبود وقت، ترافیک، آلودگی هوا و … رو به خریدهای اینترنتی آورده اند و  و هر روز بر کیفیت ارائه این سرویس افزوده می بشود و در نتیجه ما باید در دهه های آینده شاهد ارائه حداکثری سرویس شهری بر بستر اینترنت باشیم-

بر اساس آمار جهانی در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۰ درصد تجارت در کل کشورهای جهان به طور آنلاین انجام شده هست و انتظار می رود که این رقم در ده سال آینده به بیش از ۴۵ درصد برسد- ایران نیز در ده سال قدیم قدمهایی برای گسترش نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند در میان مردم برداشته هست و در نتیجه    میشود    انتظار داشت که در سالهای آینده استقبال مردم از خرید های اینترنتی خصوصا در قسمت بازار خرده فروشی زیادتر کردن چشم گیری داشته باشد-

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها

ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست- به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از عالی ترین محصولات و اجناس هست و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که    میشود    در سایت یافت می دهد- از تفاوت های دیگر سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی هست- نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان تغییرات را در آنها اعمال بشود زیرا ممکن هست یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره گردد- برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده گردد-

یکی دیگر از تفاوت های طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شرکتی

در این هست که تمرکز شما در چنین سایت هایی بر ترغیب متقاضی به خرید اینترنتی هست در صورتی که در سایت های شرکتی شما تنها به معرفی شرکت و محصولات خویش بسنده میکنید و از متقاضی می خواهید که برای کسب اطلاعات زیادتر با شما تماس بگیرد-  پس سایت های فروشگاهی استراتژی های به روز تری برای طراحی دیزاین و در نهایت بازاریابی خویش نیاز دارند-

معرفی و امکان مقایسه محصولات

از دیگر جذابیت هایی که سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات متفاوتی هست که بر حسب نیاز صاحب سایت در آن گنجانده می گردد- این امکانات نظیر امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های ویژه روزانه و تخفیف هایی برای مناسبت ها و گارانتی و دریافت نظرات خریداران در مورد کالاها می تواند برای بازدید کنندگان زیاد جذاب باشد-

سایت های فروشگاهی

برتری های دیگری نیز نسبت به سایت های معمولی دارند- یکی از مهم ترین برتری ها امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از قسمت های متفاوت سایت و انجام کلیه محاسبات نظیر درآمد و فروش و کنترل موجودی انبارها در بازده های وقتی متفاوت و نیز تحلیل کالاهای مورد علاقه ی خریداران یا ثبت سفارشات هست که اطلاعات جامعی که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها نیز دارند را برای بهبود کسب و کار در اختیار مدیران سایت ها قرار می دهد-

در طراحی سایت فروشگاهی

باید نکاتی را مد نظر قرار داد که دلیل بهتر شدن این سایت ها می شوند- از نکته مهمترین این  موردها    میشود    به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره گردد- نیز اگر فروشگاه آنلاین شما یک فروشگاه بزرگ هست شما نیاز به طراحی سایت با یک هسته اختصاصی هستید- ما در شرکت پیام آوا یک فروشگاه اینترنتی فوق حرفه ای با لاراول را به شما ارائه می کنیم-

فواید طراحی وب سایت فروشگاهی برای خریداران
  • امکان چک و مقایسه محصولات و قیمت های آنها : هنگام خرید اینترنتی به راحتی و با صرف وقتی اندک، میشود    با کمی جستجو، وضعیت و ویژگی ها و کیفیت محصولات و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمود-
  • از آنجا که خرید اینترنتی می تواند از هر محلی مانند خانه، محل کار یا هر نقطه دیگری صورت گیرد، دیگر نیازی به جابه جایی فیزیکی و صرف انرژی و زمان زیاد نیست-
  • در اکثر فروشگاه های اینترنتی این امکان فراهم شده که اشخاص بدون تشریفات زیاد، محصولی را بخرند یا در صورت عدم رضایت آن را بازگردانند از اینرو راحتی مبادله فراهم شده هست-
  • کاهش هزینه های جانبی مثل رفت و آمد و حذف خریدهای حاشیه ای و غیرضروری که در هنگام گشت و گذار در فروشگاه های سنتی، بصورت ناگهانی رخ می دهند-
  • در نهایت، مهمترین مزیت خرید اینترنتی را میشود    راحتی و سهولت آن برشمرد-

امکانات و قسمت های متفاوت طراحی سایت فروشگاهی

افزون بر سرویس ها امکاناتی که اکثرا در طراحی اغلب وب سایت های معمولی همچون معرفی، درباره ما، تماس با ما و — وجود دارد امکانات کاربردی ویژه ای نیز در طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی و اجرا می گردد که بطور اجمال عبارتند از:

  • امکان تعریف کالاها بصورت ساده یا متغییر به
  • ایجاد دسته بندی و زیر دسته و نیز برچسب گذاری محصولات
  • امکان بارگذاری تصویر شاخص کالا
  • تعریف گزینه های متغییر محصولات و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر کالا که بر قیمت آن نیز تاثیرگذار خواهند بود، مانند اندازه و ابعاد، رنگ و …
  • قیمت گذاری محصولات که بر اساس واحد پولی

 

  • اعمال تخفیف بر روی هر محصول
  • نمایش پُرفروش ترین محصولات
  • امکان درج و تعیین محصولات ویژه، پیشنهادات ویژه، محصولات
  • مقایسه محصولاتدر یک جدول یا صفحه ای
  • نمایش محصولات مرتبط با کالای انتخابی از همان برند
  • محصولات تکمیلی و جانبی در جریان روند خرید
  • امکان نمایش و مشاهده موجودی از هر کالا در فروشگاه
  • عضویت آسان کاربران در سایت
  • سبد خرید فروشگاه
  • پرداخت آنلاین و ایمن
  • انتخاب متد های پرداخت گوناگون شامل کارت به کارت، پرداخت آنلاین
  • انتخاب متد های گوناگون ارسال شامل، پست، تحویل در محل و از طریق پیک و …
  • مشاهده و پیگیری خریدهای انجام شده در سایت برای مشتریان وجود دارد-
  • استفاده از کوپن های تخفیف
  • افزودن محصولات به لیست علاقه مندی ها
  • ارسال دیدگاه وامتیازدهی به هر محصول
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان
  • جستجو پیشرفته
  • ارسال اخبار و رویدادهای جدید فروشگاه
طراحی سایت فروشگاهی

می تواند برای سایت های خدماتی مانند سایت صرافی، سایت فیلم و سریال و هر نوع وسیله و خدماتی که قابل فروش باشد ایجاد گردد-

امکانات پنل مدیریت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
  • امکان مدیریت و تعریف مشخصات و آیتم های متفاوت کالاها
  • قابلیت مدیریت متد های ارسال کالا و حمل و نقل
  • امکان تعیین مالیات برای محصولات شامل مقدار ثابت یا ارزش افزوده
  • گزارش گیری بر اساس متد و متد های متنوع: گزارش گیری نوع محصول، بازه زمانی، فروش، تخفیف ها و–
  • مدیریت موجودی کالاها و غیرفعال کردن خرید برای کالاهای تمام شده
  • اخطار و ارسال ایمیل به مدیر سایت در صورت پایان یافتن موجودی هر محصول
  • نمایش گزارش های خرید بصورت نمودار و جداول گرافیکی
  • مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در قسمت مدیریت با امکان تغییر در وضعیت درخواست ها
  • قابلیت ثبت یادداشت برای مشتری
  • قابلیت مدیریت و تعریف کوپن های تخفیف مانند مقدار تخفیف، درصد تخفیف و …
  • ارسال رایگان

  • در شرایطی مانند حداقل مقدار خرید مشتری، بازه های وقتی مشخص و اعیاد و مناسبت ها، دسته بندی خاصی از محصولات و یا کدهای عمومی همراه با ایجاد محدودیت تاریخ، استفاده، کاربران، تعداد
  • مدیریت سیستم درگاه های پرداخت الکترونیک بانکی و یا پنل پستی
  • مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در قسمت مدیریت با امکان تغییر در وضعیت درخواست ها

بگذارید کمی دقیق تر به موضوع پنل های مدیریتی نگاه کنیم، شما بعد از آنکه سایت خویش را با توجه به نیازهای شرکت خویش طراحی کردید نیاز به این دارید که محتواهای مورد نیاز مشتریان را هر روز در وبسایت خویش قرار دهید- کنترل پنل مدیریت شما باید قابلیت این را داشته باشد که در بهینه سازی سایت شما عالی ترین ابزار را در اختیار شما قرار دهد-

ویژگی های سایت فروشگاه آنلاین

تصور کنید وارد یک فروشگاه کفش شده اید و تمام کفش های این فروشگاه در طبقات بالای سه متر قرار گرفته هست که شما هیچ دسترسی به آنها ندارید و نمی توانید طرح و رنگ و جنس آن را ببینید- این موضوع قطعا دلیل می بشود که شما سریعا آن فروشگاه را ترک کنید- یک وبسایت فروشگاهی نیز باید به موضوع دسترسی پذیری توجه ویژه داشته باشد- کاربر نهایی برای آنکه ترغیب بشود از سایت شما خرید انجام دهد باید به راحتی بتواند درون سایت شما جست و جوی خویش را انجام دهد-

پس سیستم جست و جوی محصول باید به شکلی در سایت شما طراحی بشود که هر گونه محصولی را در کمترین زمان برای مشتریان لیست کند-

ثبت نام کاربر برای خرید از وب سایت فروشگاهی

یکی از قسمت های مهم در طراحی وبسایت فروشگاهی قسمت ثبت نام کاربران و مشتریان درون سایت شماست-. نکته مهم در این قسمت این هست. که یک فرم طولانی با داده های زیاد زیاد در مقابل کابر قرار نگیرد چرا که در چنین مواردی ممکن هست متقاضی از ادامه مسیر منصرف بشود و سایت شما را ترک کند- . زیادتر اوقات  دریافت شماره تماس همراه یا ایمیل برای ارتباطات بعدی کفایت می کند-  .پس بهتر هست اطلاعات را به طور مرحله به مرحله دریافت کنید-.

جلب اعتماد مشتریان

اعتماد سازی در یک سایت فروشگاهی احتمالامهمترین چیز باشد-. پرداخت آنلاین  زیادتر اوقات  مقاومت هایی را در هر فرهنگی ایجاد می بشود و شما باید این مقاومت را با ایجاد یک فرایند اعتماد سازی از بین ببرید- .استفاده از روانشناسی رنگ ها، ایجاد پیام های دوستانه و اعتماد برانگیز، زیادتر کردن حس امنیت در پرداخت آنلاین از نکته مواردی هست. که باید در طراحی سایت فروشگاهی مورد توجه قرار گیرد-  زیادتر اوقات  ابتدای مسیر و شروع به کار یک فروشگاه اینترنتی با سختی هایی روبرو هست. اما به مرور زمان شما می توانید با جلب رضایت مشتریهایتان به راحتی محصولات جدیدتان را به فروش برسانید-.

امکان مقایسه محصولات

موضوع زیاد مهم بعدی در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد امکان براب مقایسه محصولات و مقایسه قیمت آنهاست-. هرچه تنوع محصولات و جنس یک محصول زیادتر باشد متقاضی زیادتر ترغیب می بشود. که به سایت شما سر بزند- از سوی دیگر چک تنوع رنگی، تنوع  علامت تجاری به همراه چک تنوع قیمت از قابلیت هایی هست. که طراحان سایت در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنند-.

فعال کردن دیدگاه ها

به عنوان تجربه ده ساله در طراحی سایت به شما توصیه می کنیم .که حتما قسمت دیدگاههای مشتریان را در وبسایت فعال کنید- .این موضوع مزیت های بسیاری دارد .که چند مورد را برای شما ذکر می کنم-.

  • بازخور های مثبت و منفی که از مشتریان دریافت میکنید دلیل می بشود نقاط قوت و ضعف خویش را بشناسید-. محصولاتی که زیادتر مورد استقبال قرار گرفته اند را شناسایی کنید .و محصولات با بازخور منفی را حذف کنید .یا نواقص آن را برطرف کنید-.
  • با این کار مشتریان شما به موضوع برندسازی و بازاریابی شما کمک می کنند- .تعامل مشتریان از یان طریق می تواند منجر به بحث هایی بشود که در نهایت اسم علامت تجاری شما را زیادتر در میان آنها رواج دهد-.
  • این موضوع می تواند برای سئو سایت شما هم مفید باشد- ترافیک وبسایت شما از طریق آی پی های متفاوت و تعاملات متفاوت و ایجاد محتوای روبه رشد و مفید به سئو سایت شما کمک خواهد گردد-.

نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن پس از چک اینکه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بصورت اصولی و با رعایت استانداردهای و امنیت لازم طراحی و پیاده سازی شده باشد. نماد الکترئنیک (ای نماد) را به فروشگاه اینترنتی مزبور اعطا می نماید.. و این نماد در جلب اعتماد مشتریان و اطمینان خاطر آنها در خرید از فروشگاه اینترنتی را تضمین می نماید-.

امکانات منحصر به شخص پیام آوا برای وبسایت های فروشگاهی

تجارت الکترونیک در سالهای قدیم به شدت رشد داشته هست .و پیش بینی می بشود .که در سالهای آینده نیز رشدهای نمایی در این صنعت مشاهده گردد-. در این میان سایت های فروشگاهی یکی از موضوعاتی هست .که شرکت های متفاوت برای ورود به بازار دیجیتال از آن بهره می گیرند و در نتیجه شاهد آن هستیم. که در سال قدیم تعداد فروشگاه های آنلاین در ایران که مجوز گرفته اند .بیش از ۳ برابر شده هست-. ما در شرکت پیام آوا با بهره گیری از متخصصین طراح UI&UX عالی ترین طراحی و کاربردی ترین فرآیند خرید و فروش آنلاین را در اختیار مشتریان می گذاریم- . بعضی  از امکانات منحصر به شخص پیام آوا برای فروشگاه های آنلاین را در ادامه مطالعه کنید:

پروموشن ها در صفحه اول

وقتی در یک خیابان قدم میزنید. و به یکباره جذب مغازه ای خاص می شوید. احتمالااین سوال در ذهن شما نقش ببندد .که چرا به یکباره به سمت آن مغازه کشیده شدید. و کالایی خاص را خرید کردید!!؟ ویترین یک مغازه و نوع چیدمان کالاهای آن دلیل  می بشود. که به طور ناخودآگاه به سمت مغازه ای خاص کشش پیدا کنید- .در مورد فروشگاه های آنلاین هم این موضوع صدق می بشود و صفحه نخست یک سایت فروشگاهی در اصل ویترین آن به حساب می آید- .تخفیف ها، جشنواره های فروش، پیشنهادات ویژه و … از نکته مواردی هست .که به جذابیت ویترین شما در یک فروشگاه آنلاین کمک می کند-.

پیشنهاد محصولات مرتبط و کاربردی برای مشتری

باز ازنمونه یک مغازه در دنیای واقعی مواردی را با هم مرور کنیم- یک فروشنده فوق حرفه ای وقتی شما وارد مغازه می شوید .سعی می بشود .کالاهای مرتبط با نیاز شما را به طور متوالی در مقابل چشمان شما بگذارد و از خصوصیات آن به شما توضیح دهد- .در یک فروشگاه آنلاین هم چنین فرآیندی قابل اجرا هست-. وقتی کاربر یک محصول خاص را در سایت جست و جو می بشود .شما می توانید .لیستی از کالاهای پر فروش آن دسته را نیز به او پیشنهاد دهید- .یا کالاهایی که تخفیف خورده اند. را در مقابل او بگذارید- .این امکانات در طراحی سایت فروشگاهی شرکت پیام آوا برای شما عزیزان فراهم می گردد-.

قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات

جست و جوی راحت و سریع یک کالا در وبسایت فروشگاهی از اولویت های مهم برای موفقیت فروشگاه شما به حساب می آید-. جست و جو و فیلتر کردن .محصولات بر اساس رنگ، دسته بندی، ابعاد و وزن کالاها از قابلیت های طراحی سایت فروشگاهی در شرکت پیام آوا هست- .این قابلیت یک تصویر زیاد جذاب از خرید در ذهن مخاطبان ایجاد می بشود. و در نتیجه خریداران برای خریدهای بعدی نیز به سایت شما مراجعه می کنند-.

جزییات محصولات

جزییات محصول شامل جنس کالا، ابعاد ، سال ساخت. و شرکت تولید کننده آن از نکته موضوعاتی هست که باید در خصوص کالاهای قرار داده .شده در وبسایت فروشگاهی قرار داده گردد- این توضویحات از یک طرف اطلاعات لازم برای خرید را در اختیار مشتریان قرار می دهد. و از سوی دیگر در ارتقا رتبه سایت شما در نگاه گوگل و بهبود سئو سایت شما نیز موثر هست-.

روش های پرداخت متنوع

روش پرداخت مبلغ خرید یک کالا می تواند .در سایت های فروشگاهی متفاوت متنوع باشد- این موضوع به صنعتی که شما در آن فعالیت دارید .نیز وابستگی نزدیکی دارد-. خرید آنلاین محصول، تحویل درب منزل و پرداخت در هنگام تحویل کالا، پرداخت به طور کارت به کارت و … از نکته مواردی هست .که فروشگاه های متفاوت بسته به نیاز خویش از این متد های در سایت خویش استفاده می کنند-.

ایجاد فضایی برای مشاهده نظرات کاربران

یکی از مواردی که زیادتر کردن اعتبار یک سایت فروشگاهی را در پی دارد،. بها دادن به قسمت نظرات کاربران درباره محصول هست- .گفتگو بین کاربران دلیل میشود .که صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته بشود. و جایگاه خویش را در گوگل حفظ کند- فعال بودن قسمت دیدگاه ها تاثیر به سزایی در بازدید. کاربران از سایت فروشگاهی شما دارد-.

سبد خرید داینامیک

سبد خرید تعبیه شده. در وبسایت های فروشگاهی پر کاربردترین موضوع در وبسایت های جدید هست- کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند .یک خرید جامع و کامل از وبسایت شما انجام دهد و بعد به پرداخت آن مبادرت ورزد-. نیز مشاهده فاکتور نهایی، تخفیف های اعمال شده .و … از مواردی هست که در سبد خرید فروشگاهی شما اعمال می گردد-.

ایجاد بسترهای متنوع در نحوه ارسال

هرچه روش های بیشتری برای ارسال کالا به کاربر پیشنهاد کنید،. احتمال فروش نیز زیادتر کردن خواهد یافت- .وبسیما نیز در طراحی سایت فروشگاهی متد های متنوع دریافت کالا را با احتساب هزینه های ارسال مربوطه پیاده سازی میکند- .نیز می توانید .متد های ارسال رایگان و زمانبندی ارسال را هم در این سیستم فعال کنید -.

پیام آوا سازنده فروشگاه های اینترنتی حرفه ای

از آنجایی که مقدار استقبال از خریدهای اینترنتی در دنیا رو به گسترش هست .و این جریان در کشور ما نیز تسری پیدا کرده است.، به همین برای پیام آوا با استفاده. از آخرین متدهای طراحی وب سایت فروشگاهی و نیز در نظرگیری امکانات و سرویس های لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای خرید و فروش راحت .و ایمن با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خویش با طراحی سایت حرفه ای برای شما موجبات شکل گیری. وجه جدیدی از کسب و کار شما و نیز همگام سازی کسب و کار شما در دنیای تحت وب را فراهم می نماید-.

پنل مدیریت فارسی،

قابلیت مدیریت کالاها و به همراه اطلاعلات و تصاویر و قیمت و نمایش آنها به روش های متفاوت، مقایسه محصولات، پشتیبانی آنلاین مشتریان، جستجوگر پیشرفته. داخلی، تعریف متد های پرداخت متفاوت، برقراری امنیت سایت، مدیریت مشتریان و … از نکته فاکتورهایی هستند .که پیام آوا در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای لحاظ می کند-.

سئو

مهمتر از همه توجه به مقوله سئو در طراحی سایت فروشگاهی میباشد-. از آنجایی که یک سایت فروشگاهی تازه تاسیس هنوز شهرت ندارد لذا کاربران با نام اختصاصی فروشگاه آن را مورد جستجو قرار نمی دهند-. لذا تمهیدات سئو توسط پیام آوا به گونه ای پیاده سازی می گردد که کاربر با جستجوی نام کالا در موتورهای جستجوگر به سایت فروشگاهی شما وارد گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Button