تبلیغات هزینه دارد،

اما بدون تبلیغ نمی توان فروش داشت، پس برای زیادتر کردن فروش باید بدنبال تبلیغات تاثیر گذار بود- یک تبلیغ موفق می تواند کسب و کارتان را در ذهن و ناخودآگاه مخاطبان مطرح کند- هر کارفرمایی به دنبال تبلیغی هست که بیشترین بازدهی را با کمترین هزینه ممکن بدهد- این ایده آل ترین حالت ممکن هست- روشهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد، اما یک نکته برای انجام تبلیغات مطرح است:

یک نسخه تبلیغاتی

را نمی توان برای تمامی کسب و کارها اجرا گردد-

اگر تبلیغاتی برای یک سایت فروشگاهی لوازم آرایشی جواب بدهد، به این مفهوم نیست که این تبلیغات می تواند در یک سایت ارائه دهنده سرویس طراحی دکوراسیون نیز جوابگو باشد- انجام روشها و متدهای تبلیغاتی بسته به نوع کسب و کار باید سفارشی سازی بشود تا درصد موفقیت کار بالا رود- درست هست  بعضی  راهکارها مشخص و تکراری هست اما اگر هر تبلیغی متناسب با نوع کسب و کار و مشتریان هدفش سفارشی سازی نشود درصد موفقیت به شدت پایین می آید-

حال سوال مهم اینجاست که چطور    میشود    طوری تبلیغ بشود که منجر به جذب     مشتری     و تبدیل وی به متقاضی گردد؟ چطور برای جذب متقاضی تبلیغات کنیم؟ سوالات کوتاهی هستند اما جواب این سوالات زیاد عمیق هست و به تحقیق و چک زیادی نیاز دارد- در ادامه سعی خواهیم بشود شما را با انجام تبلیغات در اینترنت آشنا کنیم و بگوییم باید چه مسیر هایی را برای تبلیغات موفق انجام دهید-

تبلیغات موفق با هدف زیادتر کردن مشتری

ما فرض را بر این میگیریم که شما برای اولین بار هست که قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید-  پس کلیه فاکتورهایی که برای انجام یک تبلیغ موفق نیاز دارید را بیان می کنیم:

1-         برند سازی (طراحی هویت سازمانی)

o          انتخاب نام مناسب

o          انتخاب شعار

o          طراحی آرم تجاری

o          تعیین رنگ سازمانی

o          ست اداری

2-         ایجاد یک پایگاه قوی در اینترنت

o          طراحی سایت

o          ساخت وبلاگ

o          ساخت پیج در شبکه های اجتماعی

3-         تبلیغات اینترنتی

o          تبلیغات در سایت های پر بازدید(اینترنت مارکتینگ)

o          تبلیغات در موتورهای جستجو (بازاریابی موتور جستجو)

o          بازاریابی محتوا (کانتنت مارکتینگ)

o          ایمیل مارکتینگ

o          سوشیال مارکتینگ

4-         کار در شبکه های اجتماعی

o          تولید محتوا

o          استفاده از ربات ها

o          تبلیغات هدفمند

برند سازی و تاثیر آن در زیادتر کردن مشتری

 

منظور از  علامت تجاری سازی ایجاد یک هویت آشنا برای مخاطبین هست- وقتی شما یک هویت آشنا از ذهن مخاطبان داشته باشید راحت تر می توانید محصولات و سرویس خویش را به ایشان ارائه دهید- برای ایجاد  علامت تجاری سازی در مرحله نخست اقدام به ایجاد  علامت تجاری می کنند-

انتخاب نام  علامت تجاری در اولویت هست

– یک  علامت تجاری اکثریت هویتش بر روی نامش سوار هست- مثل  علامت تجاری تپ سی یا اسنپ- اگر قصد ایجاد یک  علامت تجاری جدید در حوزه ی کاری را دارید باید در انتخاب نام آن زیاد تلاش کنید- نام  علامت تجاری شما باید یونیک و یکتا، به جا، و به کسب و کار شما بخورد و صد  و نباید توسط اشخاص دیگری (مخصوصا در حوزه ی کاری خودتان) استفاده شده باشد-

انتخاب شعار

بعد از انتخاب نام برند، نوبت به انتخاب شعار هست- شعار یک  علامت تجاری نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد- نباید فقط یک شعار باشد- شعار یک  علامت تجاری نماینده ای برای توضیح کوتاه یک  علامت تجاری هست- بهتر هست برای شعار  علامت تجاری این کار را انجام دهید: در سه کلمه یا یک نکته سه یا چهار کلمه ای  علامت تجاری خویش را توضیح دهید-

ساخت لوگو

پس از انتخاب نام و شعار نوبت به ساخت لوگو می رسد- ساخت لوگو زیاد اهمیت دارد- شما توسط این آرم هست که به مخاطبان شناخته می شوید- آرم تجاری یا لوگو نمایانگر قدرت و کیفیت محصول یا سرویس شما هم می تواند باشد- پیشنهاد می کنیم برای ساخت لوگو اینجا کلیک کنید-

علامت تجاری

تعیین یک رنگ مناسب و منحصر به شخص در حوزه ی کاریتان می تواند شما را به یک  علامت تجاری محبوب تبدیل کند- رنگ ها تاثیر زیاد زیادی در شناسایی برندها دارند- بسته به نوع فعالیت و رنگ های رقبا باید یک رنگ تجاری برای خویش انتخاب کنید-

در انتهای  علامت تجاری سازی آفلاین باید ست اداری مربوط به خویش را طراحی کنید- تمامی این مراحل را می توانید توسط دپارتمان گرافیک و برندینگ مجموعه شایگان انجام دهید-

ایجاد پایگاه قوی در اینترنت

هر کسب و کاری که بخواهید در اینترنت معرفی کنید، نیاز به یک آدرس برای نمایش خدمات، محصولات و … دارد- آن آدرس می تواند آدرس یک سایت باشد، یک وبلاگ یا حتی یک صفحه در شبکه ی اجتماعی- داشتن یک پایگاه در اینترنت برای معرفی  علامت تجاری امری ضروری هست- اما بهتر هست کدام یک از این سه مورد را برای ایجاد پایگاه اینترنتی انتخاب کنیم؟ مسلما طراحی سایت-

 

شو روم اینترنتی خویش را افتتاح کنید

وبلاگ ها ممکن هست دیگر وجود نداشته باشند، شبکه های اجتماعی ممکن هست روزی فیلتر شوند، پس پایه گذاری در این دو قسمت زیاد خطرناک و ریسک پذیر هست- برای اینکه خیالمان از پایگاه اینترنتیمان راحت باشد باید یک وب سایت حرفه ای طراحی کنیم- دپارتمان شایگان با ارائه سرویس ویژه در طراحی سایت کرج در خدمت شماست تا برای شما یک پایگاه اینترنتی مستحکم و قوی بنا کند-

اینکه سایت داشته باشید به این مفهوم نیست که دیگر از وبلاگ و شبکه های اجتماعی استفاده نکنیم، اما باید در نظر داشته باشیم که در زیادتر نوشته هایمان باید به این موضوع اشاره کنیم که کاربران باید برای استفاده از سرویس یا محصولات به سایت مراجعه کنند تا در صورت بروز مشکل برای هر کدام از  موردها بالا کاربران آن قسمت را از دست ندهیم-

تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری

روشهای زیادی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد، از تبلیغ بنری در سایت های پربازدید گرفته، تا تبلیغات همسان، رپرتاژ آگهی و تبلیغات ویدئویی- بسته به اینکه در چه مرحله ای از تبلیغات هستید  و جایگاه  علامت تجاری شما کجاست می توانید از یکی از روشهای تبلیغاتی برای معرفی زیادتر کسب و کار خویش استفاده کنید-

تبلیغات

در سایت های پر بازدید می تواند یک گزینه ی خوب برای معرفی سایت شما باشد، اما به شرطی که سایت هدف با موضوع سایت شما مرتبط باشد- مثلا در سایت های سلامتی نباید تبلیغ طراحی سایت کنید-

تبلیغات در موتور جستجو

که به تبلیغات گوگل نیز معروف هست یکی از راهکارهای دیگر جذب متقاضی از اینترنت و تبلیغات هست-  و برای اینکار یک متد دیگر وجود دارد و آن سئو هست- شما توسط سئو می توانید بدون تبلیغات گوگلی در صدر نتایج گوگل دیده شوید- برای این منظور باید کار سئوی سایت خویش را آغاز کنید که برای آن به سئوکار نیاز دارید- اگر هدف شما برون سپاری سئوی سایت هست می توانید از سرویس سئو شایگان بهره ببرید-

با تبلیغات مثل آهن ربا مشتریان را جذب کنید

برای زیادتر شدن قابلیت سئوی سایت می توانید اقدام به تولید محتوا (بازاریابی محتوا) نیز بکنید.در بازاریابی محتوا ابتدا رفتار کاربران هدف چک شده. و نیازها و سوالات ذهن آنها مورد کنکاش قرار می گیرد.بعد بر اساس این چک محتوا ها با تیترهایی جذاب برای ایشان طراحی و نوشته می گردد.اینکار با هدف جذب زیادتر     مشتری     انجام می گیرد.

سایت

وقتی شما مخاطبین را از طریق متفاوت به سایت می کشانید. باید حداکثر استفاده از آنها را بکنید.برای این منظور باید سعی کنید. ارتباط خویش را با آنها متداوما حفظ کنید.

یکی از عالی ترین راهکارها این هست که با یک پیشنهاد ویژه ایمیلی از آنها دریافت کنید .و بعد از طریق ایمیل مارکتینگ با آنها طول هفته ها و ماه های جاری در ارتباط باشید. این کار دلیل می بشود. شما همواره سئوی قوی تر، سایتی پر     مشتری     تر و کاربرپسندتر داشته باشید-.

سوشیال مارکتینگ

نیز یکی دیگر از خدماتی هست که باید از آن بهره ببرید-. توجه داشته باشید. در شبکه های اجتماعی استفاده از تصاویر و عکس های مناسب روی دنبال کردن کاربران زیاد تاثیر گذار هست- .

برای این منظور توصیه می بشود برندهایی که دارای محصول هستند. از عکسبرداری صنعتی و تبلیغاتی برای محصول خویش استفاده کنند-.اگر شما هم جزء آن دسته از برندها هستید .که برای معرفی از محصولات خویش نیاز به عکس برداری صنعتی دارید می توانید. از سرویس عکاسی صنعتی شرکت تبلیغاتی شایگان بهره ببرید-

ویدئوها در شبکه های اجتماعی زیاد اهمیت دارند-

به جز عکس های صنعتی    میشود    .با ایجاد ویدئوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک مخاطبین بیشتری بدست آورد-.

از شبکه های اجتماعی برای جذب متقاضی استفاده کنیم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بستری مناسب برای جذب مشتریان جدید و بالقوه هستند- .با فعالیت در آنها، تولید محتوای روزانه و پاسخگویی نزدیک به مشتریان می توانید. اقدام به جذب مخاطبین و مشتریان جدید کنید-.

امروزه استفاده از ربات ها برای انجام  بعضی  کارهای متداول در شبکه های اجتماعی باب شده هست- .شما هم می توانید با داشتن یک ربات وظیفه شناس پیج تجاری خویش را به عالی ترین شکل ممکن مدیریت کنید-.

البته لازم به ذکر هست که باید در شبکه های اجتماعی برای زیادتر کردن فالور از تبلیغات استفاده کنید- . و تبلیغات باید فقط در پیج های هدف انجام گردد-

خدمات تبلیغاتی دیجیتال راهکاری مناسب برای جذب مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس با ما